Immigt.

Vi stressade som tokar (läs jag) imorse för att vi skulle komma iväg till babysimmet, och vi var i tid, när de som jobbar där säger att det inte är ngt idag pga att ventialtionen inte fungerar. Hon sa att där var så dålig luft och att barnen max fick bara i 30 min, för luftens skull,och då utan instruktör. nej tack, tror inte vi tar in Sam där i den kvava luften.
Blev att åka till v-gallerian istället och fika och ge grabben mat, samt få mina händer peelade med havssalt, underbart lena blev dem! Sen gick vi och handlade på babyproffsen, en kryphjälp och badleksaker. Det regnade hela tiden, så trist väder, ibland ville man bara hoppa ner i vagnen bredvid älsklingen och mysa in sig.
Medan sambon hjälpte en vän att flytta så tog jag och Sam en promenad och en liten tupplur hemma i sängen, jättemysigt.
Han somnade vid lite i åtta ikväll, sötnosen! Och vi har sett Robinsson, jag hejar på Jarmo och Anna, vilka hejar ni pp? Jag tycker Jarmo är den som kämpat mest!

Nu väntar soffan och en kopp te, om jag orkar göra ngn.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

mysigt med bebissim =)

vi fick tag på en bugga med grå bas och brun toppklädsel. röd också men den vill jag inte ha kvar, vill hellre ha en svart =)



kram

2009-05-24 @ 00:27:58
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Malin Pousette

Hej!

Ja det här med att ha en liten i magen är något helt underbart och ofattbart! Vilken söt liten bebis du har och kul att läsa om dig och din vardag!! Ha en fortsatt fin söndag!

2009-05-24 @ 22:50:03
URL: http://www.malinpousette.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0