Ketchupsången.

Ketchup skall prutta det tycker jag, ketchup skall prutta det tycker jag (vi) är bra.
När flaskan är nästan slut, så man nästan inget får ut, så pruttar den aldra bäst och det tycker jag (vi) e bäst!
Ja så låter en av de låtar som fanns på cd-skivan till en av de fina böckerna vi fick på Sams dop.
Det är lätt att få sådana låtar på huvudet, tror jag får sätta på lite annan musik så jag kan få ketchuplåten ur skallen.

Dagen har varit ganska så lugn, funderade på att åka ner på stan, men väntar några dagar tills kvittot på en pop-tröja kommit så vi kan byta den på samma gång. Så vi tog en promenad och då hörde M av sig så vi gick hem till dem och fikade en stund innan det var dags för mat och de skulle iväg, så vi kilade hemåt och åt. Och sjöng och mös här hemma.
Sedan hörde J av sig, så vi skulle tagit en promenad men Sam sov just då, och sedan var han inte så sugen på att vara i vagnen igen, så då gick vi bara ut och gungade istället. Det gillade han.

Nu sover han en stund, och maten står på lut. Imorrn skall vi träffa J och T och vara i lekparken, och ha fika med oss. Mysigt!
Sedan blir det stan en dag, och så har vi mammagruppen inplanerad och så blir det en fika med A också tror jag. Så massa inplanerat, men det är kul! Sen får vi besök i helgen! Nu vaknade min älskling. Laters.




Kommentarer
Postat av: I-M

Tack för senast.Vilken vacker kyrka Sam döptes i,men jag rekommenderar en sökning på nätet om den.Kram.

2009-05-12 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0