Myspys.

Var ute 1,5 h nyss. Nere i parken är det verkligen fullt med folk nu, både på uteserveringen och i parken och solar, cyklar, har picnic, matar fåglarna eller bara går. Jag träffade en annan mamma och började fråga ut henne om lite förskolor, känns bra att få lite info. Sen pratade jag med några andra med, ja man är ju som man är, skåningar pratar ju på om allt, en del pratar tillbaka, andra inte, det får vara vilket som :)

Sam kikade på fåglarna, och allt annat, och han deckade nyss i vagnen av alla intryck. Sötaste grabben!

Maten ligger på tining, och jag har städat undan lite och kokar vatten.

Vilken härlig dag!! verkligen fint väder och varmt även nu på kvällen!

Sam fick förresten smaka lite av min glass idag, ville bara se om han gillade det, det kommer ju knappast bli ngt han får ofta, men en gång kan man ju testa, och JORÅ han ville ha mer o mer. Haha sötaste och älskade barn, du är vårt allt.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0