Puh!

Puh, satte mig nyss ner, men har ingen ro att sitta så länge, för nu skall det fixas och städas undan, sedan skall jag komma ihåg allt som skall packas och fixas inför dopet, och det finns inte på världskartan att något glöms,  så hjärnan på skaft nu tack! kanske skall ta mig en kopp te och sätta mig med det snart. Hoppas sambon hinner förbi för att hitta en resesäng på vägen hem, han är på konferens och middag nu ikväll. Aldrig fel att bli bjuden på mat ju.

I förmiddags skulle vi ner och mata fåglarna i dammen, Sam somnade på vägen dit, och jag blev livrädd för närgånga fiskmåsar, den fågeln är bland det värsta jag vet, och jag är ju reda livrädd för fåglar i alla dess former, ja förutom knäppgökar då förstås, eller jo kanske, de kan ju vara farliga de med på sitt sätt. Ett under att min svägerska ledde mig genom trafalgar square i London, fast jag höll för ögonen, men jag gjorde det iaf!

Ville vara med i en tävling innan, och visste inte vad jag skulle hitta på, så hankatten fick ställa upp och låna Sams babymössa, som är för liten, köpte fel storlek, han blev riktigt söt, men verkar mindre nöjd, så vinner jag får han massa tonfisk.

Idag är det onsdag, Sam föddes en onsdag, så för mig är det en nostalgisk och magisk veckodag! Minns den som igår trots att det är drygt ett halvår sedan, 6 månader och en vecka sedan. Wow, kan inte nog säga hur häftig förlossningen var!

Kanske för att jag hade en rejäl pojke osm hjälpte till mycket och pressade sig ut, jag kunde ligga och jäsa under tiden,;) nja kanske inte, men har bara goda minnen, okej det gör grymt ont. Men det glömmer man snabbt.

Förresten, ni är dåliga på att kommentera;/

Sötaste!

Under de dagar vi är på dop så har vi världens gulligaste tjej som skall vara kattvakt, hon mer eller mindre bor här inne hos kisarna då, hon är granne med oss, men brukar vara här till sent på nätterna och flera timmar på dagarna, det är perfekt det!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Tack tack : )

2009-05-06 @ 22:16:31
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Ja dem sover. De äter 08.00 12.00 16.00 och 20.00 sen sover de till 08.00 igen =)

Sam då?



Haha ja gör det, vad roligt =D

2009-05-06 @ 22:40:57
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Nina

hihi så söt katten blev :D

2009-05-08 @ 18:18:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0