Så close.

SItter och äter Ben N Jerry glass, åh gud vad gott det är. Samtidigt väntar jag på att över 2000 bilder skall kopieras över till datorn från kameran så det kan tas nya bilder till dopet, men även annars. Vill ju ta bilder typ varje dag på vår älskling.
Och hade jag vetat att det skulle ta sisådär 2h att lägga över det, så hade jag fixat det för längesen. Men sån e jag.
SItter även och läser om nya yogaställningen, yoga e koolt. har testat 2 ggr, men det är svårt.. och det behövs nog viss träning innan man ens får upp benet över huvudet, ja ni vet som de dära riktiga yoggisarna kan. Det är en shysst träningsform tror jag. Men jag orkade inget avancerat, så ikväll fick det endast bli att lyfta på benet sisådär 10 cm, inte illa efter att ha en halv BnJ förpackning i magen.

Älsklingen slocknade efter vällingen vid halv nio, och jag har hunnit städa undan, fixa en massa, och lite annat som planeras inför dopet. Sen har jag hunnit få lite mer beslutsångest över vilken av de 3 outfitsen jag skall ha?!? I-landsprobelm. Nej nu får datorn skynda sig lite så vi kan bli klara för sängen här.
Kattmys, sambomys och hopp i säng. Och världens största puss på Sam med innan jag sluter mina sköna gröna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0