Sam bjuder mamma på middag.

Sambon ringde och sa att jag skulle boka bord på parkrestaurangen tills ikväll. Sam skulle bjuda mamma på middag på mors-dag sa han bestämt. Åh vad underbara pojkar jag har! 

Uteservering, underbar mat, god dricka, härligt väder, massor med människor, mys och kvalitetstid.

Det gillar jag starkt.

Från det ena till det andra:

Jag är rasande! Förbannad och arg! Brorsan blev inatt helt oprovicerat rånad IGEN. Det är andra gången. Av ett gäng 18 åringar! De snodde rubbet och hotade med kniv. Tur i oturen var det bara materiella saker de tog.Och gud nåde dem. Skulle de gjort honom det minsta ont DÅ jävlar, då hade jag troligtvis suttit i fängelse nu. Fan jag blir så förbannad! vad är det för idioter det finns? Och vad f*n gör dessa människor ute vid den tiden och bär på kniv? Helvetesjäklar vad arg jag är!


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Tack för din kommentar, har ju haft fullt upp men nu har jag tid åt annat än dopet igen.

Hihi, lite skönt att det är klart och bara vart alldeles underbart.

En dag man sent kommer glömma, men det vet du nog själv =)



Ja vi bor utanför Västerås, 25 min därifrån. Mellan Sala och Enköping kan man säga. Mitt på landet.



Och självklart får du länka mig.

Jag slänger gärna upp en länk till dig också, din blogg är så mysig så!



Hoppas du fick en trevlig middag med dina pojkar.

Kram

2009-05-31 @ 21:58:42
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

det stämmer - eller jag fick den i julklapp av mina svärföräldrar!

den är jätte bra, bra ljud och alldeles liten och nätt precis som jag ville ha den =)

men ja.. jag skulle ju inte rekommendera någon som inte har någon annan dator att använda bara den, den är ju väldigt liten =P

men fungerar super för mig som vill få plats med den i skötvsäskan och så =D



sugen?

2009-05-31 @ 23:18:22
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Linda

jag e med i gi-viktkoll på nätet - det e skitbra. med massa recept och bra bas som man kan räkna ut exakt vad man ätit och hur mycket man har kvar mm.

prova!

2009-06-01 @ 11:28:13
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0