Solvalla.

I helgen är det elitloppet. Då skall vi dit hela lilla familjen bland alla miljoner människor. Vi har ett bord i restaurangen högst upp. Nice. Det blir trerätters. Trevligt. Får väl se om jag stannar hela dagen, det är inte lika kul med valla denna helgen, för oddsen är inte lika bra på hästarna. Och jag vill vinna mycket, gärna en miljon. :)
Så jag och Sam kanske tar en promenad till sumpan och sedan åker till stan, vi får se.
Sambon har ju besök av alla hästtokiga grabbarna iaf, så han klarar sig nog *ler*

Nej nu skall sambon snart och hämta en kompis på Arlanda och vi skall mysa vidare här.
Trevlig kväll.
Och förresten, mensvärk är inte skönt. För er som undrade alltså. Fasen hade inte jag det nyss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0