Teatime.

Åh så gott te jag just köpte hem från Coop, smultron. Jammie. Och så ramlade det ner en babytidning med, barnens första år. Whoops, hur kunde den hamna i korgen? 55 pix för en tidning, men jag tycker att det är bra info, och slukar allt som en robinsson:medverkare suktar efter en whiskey. Och så blev det lite annat smått och gott till vår lille busunge!
På väg hem träffade vi A och hennes Z, pratade en stund, innan vi gav oss vidare, brrr vad det blåser ute idag, riktigt råkallt.

Sam sover fortfarande i vagnen, och jag har nu snart sörplat i mig mitt fantastiska te, skall fixa lite mat till mig och min pojk lite senare, och beställa lite smått och gott.

Sen blir det lekstund såklart. Får se om vi ger oss bort till vänner en stund senare, det är mycket möjligt. Trevligt med bebisträff! Och snart är det dop, över 50 personer kommer det, varav ca 10 är barn. Kul!

Trevlig tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0