Babysång.

Åh det var verkligen trevligt med babysång. Så trevligt att Sam är helt slut och sover i vagnen nu och sedan en sutnd tillbaka. Förvisso beror det nog på att han bara sovit 30 min innan i förmiddags. Sången var trevlig, och massa trevliga mammor och barn. Sam tyckte dock inte det var så kul att sitta still och sjunga så han kröp omkring och ställde sig mot allt, härjade och snodde marakass. Haha, det är ju så man lär sig genom att upptäcka saker. Och för att inte tala om lekrummet där det fanns ett coolt låtsaskök med tillbehör, så häftigt och det tyckte S med som lekte med kyckling, ägg och allt möjligt! Skojsigt!!  Finaste!
jag är så tacksam över att jag har världens finaste familj!


Nu skall vi softa, jag har lite mensvärk med mitt i allt så det blir lugnt ikväll. Fick ju min Mama-tidning i brevlådan nyss! trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter Malin och Sam blir bara större och större.. Så härligt!!! Kram Frida

2009-09-04 @ 19:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0