En gång till.

Har hittat en favorit, en second handaffär med barnkläder, eller jag har ju varit där förr men först nu har jag börjar inse hur bra den är, mest som utflyktsmål när vi varit ute och lekt, jag skall gå en promenad när Sam sover sin eftermiddagslur, då är det perfekt att gå dit och spana och speja. SÅ även idag, först lek i 2 h med kompisar i parken, det var soligt, även om det var ganska så kyligt. S hade på sig 3 par byxor och sköna tossor, jag min vindjacka, så vi var varma ändå... mest lite rosiga om kinderna.  Satte på åkpåsen idag och Sam sov så gott under vår promenad dit. Jag skulle själv vilja krypa ner!

Imorrn skall vi till fotograf med Sam, om allt är lugnt. Så kul! Sist jag var hos fotograf var när Sam var i magen och jag skulle ta fotografbilder, något jag är väldigt glad över att jag gjorde, är så nöjd över bilderna.



Mamma och pappa älskar dig Sam.

Förresten, namnet Sam är ett av de namn som ökat mest under 07-08 i popularitet, och ligger på 4e plats.
När vi valde namnet var det ingen vi visste som döpte till det namnet, det fanns inte ens med i almenackan, men nu har det en egen namnsdag, tror det är den 23/12. Var ju tal om den 1/9 men tror jag läste det första alt innan. Och vi var så glada över att vi hittat ett så fint ovanligt namn. Men såklart det skulle öka det är ju ett så fint namn tycker vi!


Kommentarer
Postat av: freja

vi tänkte lite på sam om vega hade varit en pojke.. min morbror heter nämligen sam och jag har alltid gillat det. ovanligt men normalt.

2009-10-01 @ 01:09:26
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0