Fotobok.

Gaaahd vad bra det är, gratis smakar gott. Inte ens frakt och superbra bilder. Jag tar det från början.
Jag är lat, vill få upp alla bilder i album, men har inte tagit itu med det ännu, men jag SKA. Har ju framkallat massa bilder och börjat puttelite. MEN så såg jag att det fanns så man kan beställa fotoböcker med en speciell kod GRATIS, utan att betala frakt tom. Det är grymt. Så nu har jag suttit och pillat lite med det. Och det utesluter ju inte vanliga fina album, men jag får iaf ut ´några av de fina bilderna på vår son från datorn. Och har skickat till släktingar med! Superfint och ambitiöst!;)

Så hoppas de kommer i brevlådan snart!

Dagen idag: jag har nog pms då jag känt mig lite jag har inget tålamod typ. Men det har varit en bra dag ändå om man bortser från att ena katten skriker och jag inte riktigt orkade det mjauandet just idag. Det är liksom skillnad när Sam busar, det blir jag aldrig irriterad över, men kattjam, ja jag blev det iaf. Solen var framme idag så vi var ute och lekte med Ellen några timmar i lekparken innan vi gick promenad, handlade mat och så vidare. Och dina skalbyxor från Pop är grymma, de håller borta vatten och kyla och är inte jobbiga att ha på, alltså bylsiga o så. Perfekt köp! Och tossorna därifrån är med bra, för de är vattentäta, dock lite stora ännu men.

NU skall vi se på idol på replay, såg matchen innan.

Kram på er!

 



Vid Lomma golfklubb i somras.
Sam tyckte det var så kul att se pappa swinga, han skrattade högt!

 

Vill att världens bästa mamma skall slinga mitt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0