Fredag.

Wow! Fredag igen, vad veckorna går snabbt! Snart skall vi iväg med en annan kompis och hennes bebis. Skall bli mys med en utflykt, sen blir det nog bebissång med om vi hinner hem igen men det tror jag! hoppas det!
Sam har dragit ut alla sambons underkläder ur lådan och tycker det är skitkul. Men när han gav sig på mina kläder då satte jag stopp, han får hålla sig till pappas underkläder haha! Det skulle han se:)

Nu röjer han i köket så jag skall ta honom nu, ser honom iaf från datorn. Det är inte mycket manhinner sitta hr på dagarna, på Sams sovstunder är vi oftast iväg på ngt och då sover han i vagnen. Höstenär så mysig och lite småkylig, men jag älskar hösten och den friska luften som den ger.

Så skönt med helg och jag lyckades förhansboka den! Wehooo... vad får ni se om ngn vecka! Inget storslaget. men säkert grymt intressant!

Nu fixa och ta hand om min älskling! Finast i världen!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0