Idolfrälst.

Så nu väntar sängen här. Är trött nu efter en dag full med fart, som vanligt. Det är otroligt kul men när kvällen kommer är jag tröttis, och det är så skönt att lägga sig i sängen och riktigt känna hur avslappnad man snabbt blir.
Ni såg väl idol ikväll och de som spexade? haha jag trodde det var sant först. Puuuh vilken tur att det inte var det!
Sambon jobbar ikväll, men som tur vad fick jag mig en släng av ännu en snygging i rutan, Idoljuryns Andreas är ju bara för snygg, men lugn älskling, han är bara 2a;)

Nej sängen nu!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

som tur va hade jag läst på aftonbladet innan att de lurat juryn, annars hade jag tyckt det var döpinsamt!

2009-09-10 @ 12:44:25
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja det är riktigt svårt det där med svininfluensan. Men ÖF kanske är et bra ställa att skippa. Jag tänekr inte isolera mig och min familj totalt pga detta men där stoppar dem ju ALLT i munnen, som minst 1000 andra ungar vart på.

Och det händer ju inte riktigt på ICA Maxi (?)



Hoppas du får en kanon fredag. Kram

2009-09-11 @ 14:00:11
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0