Jagkanbarablikissigsomenfemåringprecisnärsomhelst.

var ute och lekte som vanligt, innan vi väntade besök. Det är så kul att vara ute och busa och S älskar det! Och jag tycker det är så socialt såklart. trevligt. Men när han somnade så tog jag en timmes promenad, och kände under tiden hur jag mer och mer blev kissig... typ jag kan inte hålla mig länge till kissig. men Sam sov så gott i vagnen och jag ville fortsätta min promenad så jag hittade en skymd fotbollsplan... där jag kunde slå mig till ro... eller ja det var nog lite överdrivet, man har ju alltid panik att någon skall se en när man sätter ändan i vädret sådär. Så jag sätter mig och skall kissa, och kollar ner på marken så jag ej skall kissa på mina byxor, och vad ser jag... massa maskar och spiindlar som kryper omkring.. shit, jag kunde inte koncentrera mig... kniper - stark som man är :) och förflytta mig utåt... wow va!? :) Jag klarade det utan att kissa på byxorna! Tjohoooo!

Nu har vi haft besök, och nu är det billek-dags, Sam har hittat någon bil som han tycker är lika kul som han tycker är frustrerad...

Dags att leka!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0