Katten tog vår mat.

Hade lagt upp kyckling för att tina till vår mat, men när jag kommer ut i köket lite senare sitter katterna och slickar på kycklingen, jahapp bara att kasta. Då var man ju glad. Nu blir det lax istället, det går ju bra det, men lite irriterad var jag allt på att kisarna fick så god mat! Well söta är de ändå, men ibland är de lite väl lyxiga!

Dagen har varit fantastisk, massa sol ju. och massa bus ute, träffade på en annan jag halvkänner så vi tog en promenad, skönt. Såg dock en stor skabbig råtta, gud vad äckligt! Konstigt när alla lämnar skräp efter sig, kan folk bara inte städa upp?

Nu skall vi snart äta här , och sambon kommer snart! Mystime!!
Sam älskar när pappa kommer från jobb, och det är så mys när Sam flyger omkring som en tok, han ä verkligen snabb nu. Idag åkte linne på, gäller att förlänga sommaren!!


Kommentarer
Postat av: Linda

oh... blää. vad tacksam jag är att jag har en hund som inte når upp till bänkskivorna haha.

kram

2009-09-11 @ 09:25:36
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0