Så kul!

Åh vilken rolig lekpark vi hittade idag, massa kul gungor för Sam och en LINBANA för mamsen, wow vad det är kul att åka. Jag bara var tvungen att testa, och S tyckte det var så kul och skrattade när jag kom flygandes i luften. Haha, så efter det att jag lekt med Sam i någon timme på lekparken så unnade jag mig några åk, och detta roade även vår fina pojke. Haha. Att han skulle åka sen, det var inte lika lätt det. Haha.

Men innan vi kom till den fantastiskt roliga lekparken så gick vi förbi en cirkus och det fanns hästar, lamor, kameler och getter ute som S tyckte var jättekul att spana på. Dock tycker jag lama är lite otäckt, de får väl för sig att spotta i tid och otid.

Efter att ha lekt i 2,5h och ätit lite mellis möttes vi upp av en annan mamma och gick då och kikade second hand affären och S slocknade direkt i vagnen under promenaden. Massa bus = trött kille. Så då tog vi en långpromenad på 1-1,5 h. Skönt. Då kan man njuta extra av fredagsmys, som just nu är toblerone och jordnötsringar och dessförinnan kom älsklingen hem med hämtmat, kina! Mumma! Så vi har sett idol och en show med Anka, haha hon är ju bara för härlig egentligen... hon är öppen och säger exakt vad hon tycker... visst hon säger mycket dumt... men hon säger med sådana saker ingen annan vågar, det är coolt med tjejer som sticker ut och vågar det! Och så har vi busat och nu sover S och vi skall mysa vidare här på fredagskvisten. Visst är det väl härligt med helg!

Idag klappade S händerna massa gånger hihi, sötaste!

Njut av kvällen!

Bild tagen av E från veckan.




Kommentarer
Postat av: Nina

vilken sötis :D

2009-09-28 @ 16:13:44
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0