Soliga onsdag.

God förmiddag! Det verkar vara en lite solig dag idag, skönt!
Sam tyckte det var okej att sova till 07.40 idag och det tyckte hans mamma med, så då klev vi upp och jag kände mig ganska så pigg. Han är så snäll som tänker på att hans mamma är en människa i behov av nattsömn, och sover bra oftast från 19.30- 20.00 till 06.30-0730 något, och det tycker jag är riktigt bra det! bästaste!
Får se vad som händer idag, kanske blir en ganska så lugn dag, har ju varit överallt på sista tiden och umgåtts med typ människor varje dag under 2 veckors tid. Det är så kul att umgås med människor och för Sam att leka med andra barn, men idag blir det nog lugnt, har ett hem att ta hand om också... speciellt nu när diskmaskinen krånglar så man får diska förhand, jobbigt...och i-landsproblem jag vet! Men är man bortskämd med alla dessa hushållsmaskiner så är man.

Det lutar åt lekparken, en långpromenad när Sam sover sin lur på eftermiddagen och sedan mera bus. Han är verkligen så duktig på att kasta boll med pappa nu och kastar långt och åt rätt håll. Så det är kul för grabbarna att kasta boll till varandra.

just det, Sam önskar sig detta till sin dag! (Eller ja mamma o pappa tror han önskar sig detta)

-Vita ramar från ikea till fotoväggen.
-Fina fotoalbum och pennor så vi kan göra klart album och få in alla bilder som framkallats.
-presentkort på Pop till en vinteroverall.
- Febertermometer, sådan digital som man kan läsa av snabbt i örat eller på pannan.

Det är det vi kommer på nu!

Nu skall jag borsta klart mina tänder! Och önska er en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh kan han kasta boll, vad sött! Leya bara sparkar iväg den haha hennes hobby är bara att gå och gå och klättra inget annat. Svårt att underhålla henne. Vi e bara ute hela dagarna hehe. Hur länge ska du vara hemma?

Kram

2009-09-23 @ 21:18:57
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0