Wonderful.

har haft en supermysig dag med våra vänner. utflykt och Sam älskade att vara där och titta på allt och att kladda var speciellt kul. Sedan följde vi med dem hem och där lekte de för fullt och vi gav mellis och fikade. Sedan blev det mera bus och under vägen hem somnade han som en stock så då tog jag vagnen och fortsatte promenera i det fina höstvädret!
Åh det är så fint ute och alla nyanser på träden och att få ha världens finaste son och sambo gör mig lyckligast i världen. Och omtänksamma föräldrar och bror, samt underbara vänner!  Jag är lycklig som attans helt enkelt!


varje dag är ett nytt äventyr och jag är verkligen positiv i själen och i attityden, jag tror att med en bra inställning att allt är möjligt så blir det också det!


Snart kommer sambon hem då blir fredagskvällen komplett och S älskar när pappsen kommer hem! Det är HELG igen!

Njut av livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge ska du vara hemma med sam? och vad händer sen?kram

2009-09-18 @ 17:38:27
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hoppas allt är prima med dig?

Den här veckan har jag gjort ett videoinlägg där du kommer dö av skratt, det blev inte riktigt som jag planerade det.

Du kan även tävla om 500 kr att shoppa för, sen så kan du också nominera din eller någon annans blogg för " Årets Blogg " .

Kika in vet jag och lämna en kommentar eller hundra. / Sabi

2009-09-18 @ 17:49:57
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0