Apa - nääää.

Gokväll.

Hoppas ni mår bra!
Vi har haft bokstund hela kvällen innan läggning. Och pusselstund. Lade ut alla pussel S har, och hällde ut alla bitarna i en hög, vad grym han är på att veta exakt vart biten skall vara och på vilket bräde. Barn har en grym känsla för det där och jag blir lika paff varje gång. Sen ville S sitta i sin boklåda och läsa och när han kom till Schimpansen i djurboken sa han bara NÄÄÄÄÄE rakt ut och frynde på näsan. Han gillade den inte alls... och ville typ att jag skulle ta bort den, sötnosen. Jag berättade att apor inte är farliga och att han kunde bläddra vidare i boken om han ej ville titta på apan (aban säger S) men han skulle typ hela tiden bläddra tillbaka för att se den iaf.

Måste på tal om pussel och leksaker snart ta itu med att rensa ut sådant som han växt ifrån eller inte tycker är kul, nu är där alldeles för mycket prylar och bättre att göra plats åt de som han gillar bäst just nu istället (boa?)

Nu skall jag softa och sedan blir det nog en ganska så tidig kväll. Fast det säger jag förvisso varje kväll!:)



Kommentarer
Postat av: Carolina

åh, dom där tågbanorna är så mysiga, hade också en sådan som liten :)

2010-08-03 @ 16:34:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: linda

tack för din kommentar ang bröllopsbilderna.

jodå det känns fint att vara fru ;.)

resa blir det förhoppningsvis efter jul. vi ville inte åka nu på sommaren när det är fint här hemma - bättre att spara godbiten till sen.

kraam

2010-08-03 @ 21:10:39
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0