En tur till stan med pappsen.

Hej på er, lunch på gång här och killarna är på ingång. Pappsen tog med sig S till stan där han hade ett ärende så att jag skulle få vila en stund nu på fm. Guld värt att kunna lägga sig att vila sin tunga kropp en timme eller två. Men förvisso blev det 45 min då jag har varit och pratat lite med förskolan hur vi skall göra i höst och så för att behålla platsen och för att S inte skall tappa för mycket. Så det blir nog någon dag i veckan på uteleken som S kommer vara med de andra barnen att leka, det tror jag blir toppen det. Den stimulansen är viktig för barn i den åldern tror jag!

Efter maten skall jag in till stan en sväng undet tiden S sover och pojkvännen jobbar klart det sista inför överlämningen här hemma. Blir perfekt det!

Jag hoppas på lite svalt väder idag då min kroppstemperatur är över det normala nu som gravid...
och så får bebis gärna stanna inne iaf tills på söndag då vi har ett Skansenbesök inplanerat på lördag! Men vill bebis komma tidigare så är det ju också välkommet. Men skulle nog bli lite paff om det blev innan bf eftersom jag gick över med Sam.

Vi har förresten hunnit med att leka med bilen på morgonen med, det var Väääldigt viktigt enligt S!:) Sötnissen!





Och nya skorna som invigs idag, grabben har ju tusan snart fler par än mamsen;P

Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

Nydesign ;) Snyggt!

2010-08-16 @ 14:11:03
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Linda

¨åh du är så fin med magen. tycker inte den sjunkit så mycket än. Har bebisen fixerat sig?

Förstår att du skulle bli paff om bebisen kom tidigare. det är jag ju övertygad om att med nästa kommer jag gå över 2 veckor igen...

fin bloggen blivit!

2010-08-16 @ 15:04:11
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Ellen mamma till siri

Hud så snygga skorna var!

2010-08-16 @ 21:15:34
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: mathilda

Tänkte prova en sak, som jag sätt att fler har gjort. Får se om jag lyckas lika bra, haha! Ni alla som läser detta inlägg får en fråga att fråga mig! Men bara en, det kan vara exakt vad som hellst och jag kommer svara äligt till 100%, oj va jag lovade mycket nu kände jag, hoppas det inte blir många frågor! haha

2010-08-16 @ 21:57:31
URL: http://hoppetosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0