Ental.

Gomorron Tisdag!

På fm väntas troligen besök av en kompis jag lärde känna när jag var med för inspelningen av en serie som gick 2003 på 4an. Var statist där och var bara med i 2 program, men det var kul och speciellt att vi lärt känna varandra. Hon har två pojkar, en som snart är fem och en på någon månad. Och ikväll skall jag ut och äta gott med en annan nära vän, en mysdag eller hur? Speciellt bra att man kan kombinera lekkompisar för Sam och tjejsällskap för mig!

Och idag är vi nere på ental av graviditet två. Nio dagar kvar till bf! Oj vart tog de sista månaderna vägen? Bebis får gärna stanna en vecka till iaf, för vi är inte riktigt klara med allt... och jag ser gärna att jag kan gå på ett klädparty på lördag. Kanske hinns en bio med också, och skansenbesök med Sam. Så vänta liiiite till bebis, fast bara lite!:) Jag gissar dock fortfarande på 25e.

Nej nu skall jag och min gulleplutt leka med hans favoriter: tågen och djuren.

Morning på er alla, hoppas ni med har massa kul inplanerat idag!

Här är en magbild från v 34 (fem veckor sen) och kulan som den ser ut nu, syns ju i förra inlägget. Lite skillnad väl?


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Ja jag har ny design, men jag gör inte själv. har beställt av http://kiapalmang.com/. hon har även gjort mina tidigare!

2010-08-10 @ 09:43:18
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0