Finaste familjen.

Åh min fina familj!

Far och son åkte iväg för att handla hem massa nödvändigheter inför pojkvännens Londontripp med jobbet nu i veckan. Så sött så jag slipper kånka en massa, för även om jag har bilen så är det ju tungt. och så sa pojkvännen till mig att jag minsann skulle vara hemma och vila medan de åkte iväg. Jag har så svårt för att ta itu med att vila, men det gjorde jag och det var skönt. Jag vaknar av att det plingar på dörren och där står finaste familjen med en blomma till mig, Sam sträcker fram en gul fin Garbia(heter de så?) som han valt! åååååh mammas älsklingar!

Finaste finaste, ni har ett hjärta av guld!
(med sig hem hade dem två stora kakor med Marabou polka med och massa söta flaskor med mineralvatten till mig) Det är kärlek!!

 

(inte lätt att få alla blad att sitta kvar när man är en liten sötnos med spring i benen;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade så himla ont länge, hade mycket foglossning. När jag trodde att han hade fixerat sig, hade han inte alls gjort det men jag hade så helvetiskt ont i blygdbenet och tryck neråt. Hoppas din lilla bebis håller sig inne i magen tills pappa kommer hem igen i af :-)



Kram!

2010-08-01 @ 22:43:21
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Va gulligt =) De heter gerbera =)

2010-08-02 @ 10:24:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Mys med blommor och choklad :D Hur länge är han i London?

2010-08-02 @ 11:06:44
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0