Fjärilshuset.

God eftermiddag.
Skall egentligen passa på att vila nu medans grabbarna är iväg en tur, skall bara berätta lite kort om vår dag.

Har besökt Fjärilshuset i Hagaparken, ett mysigt hus, men om jag skulle kalla det fjärilshuset, nja... mer fiskhuset... fast då kanske ingen skulle besöka det haha. Vi strosade omkring och Sam tyckte det var så kul när papegojorna pratade. Till en början gillade han dock inte fåglarna, han kanske får likadan fågeslskräck som jag. Hua, tycker de flesta fåglar är läskiga.

Sedan fick Sam lunch i deras trädgård, men vi kunde inte slappna av pga de tusen getingarna där var, så jag fick hålla koll på varenda sked Sam fick i sig och pojkvännen vispade bort dem med en tidning. Så det var en snabblunch skulle man kunna säga.

Sedan åkte vi vidare till ett mysigt bageri i Nacka och var vid stranden lite innan vi åt vår lunch på Värmdöcentrumet.

En mysig söndag! Och nu skall jag vila!
Fortsätt gärna gissa när bebis vill komma HÄR.

Magen ser hur som havet ut såhär idag; 37+2.




Hög, låg, rund, oval - har den ändrats något?

Och hoppas för guds skull att bebis inte kommer denna kommande veckan då sambon är i London. Men skulle ju inte förvåna mig haha.


Kommentarer
Postat av: Carolina

superfin mage!! åååh =) bebben däri är ju redo nu, efter 37+0 är det väl? =)

kan inte uttala mig om den ser högre eller lägre ut eller så dock, är sämst på sånt, haha ;)



svar: vi har 80 kvm, en trea :) jag mår bra, deppigheten har ju börjat släppa också, så himla skönt! sammandragningar har ajg från och till, vissa dagar jättestarka och jättemånga, andra dagar är det helt lugnt =)

hur har du det med sammandragningar och så?



kram!!

2010-08-01 @ 21:50:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Fiiina magen! Tycker inte magen ser så låg ut? Men det gjorde inte min heller, nån gång. Ja kanske sista veckan när han fixerade sig?



Kram!

2010-08-01 @ 22:14:32
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0