Hämtmat.

HEj på er!

Blev hämtmat ikväll, gissa vad? Kebabsallad såklart, men dock skall tilläggas att det var bra längesen jag åt det(iaf en vecka eller två) så kalla det cravings om du vill, jag har iaf tagit mig förbi panik-sugen-stadiet och det är väl sunt. Dock var det fantastiskt gott ikväll, och det var riktigt trevligt att pojkvännen kom hem mycket tidigare än förväntat (eftersom han trodde sig jobba över pga landskamp)så att äta middagen tillsammans är ju extra mysigt när man inte förväntat sig det! Eller ensam är man ju aldrig med en son som sover i rummet bredvid, en bebis i magen och en katt som spinner... men ni förstår.

Har varit i farten idag med, två lekdater och det innebär ju också två kompisträffar. Trevligt. EN på fm och en på em och däremellan en alldeles för lång powernap tillsammans som måste kortas ner nu till drygt en timme så S somnar tidigare på kvällarna igen. Mer än 2h sömn på dagen är kanske lite väl, men huuuur skönt är det inte då, och hur myyysigt? Men skärpning på den fronten mamma muu.

Nu skall vi sk vuxna gå och krypa ner och prata om dagens tissel och tassel... eller så helt enkelt får jag kli-i-nacken det bästa jag vet att somna till.

Natti!

 

 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh du skulle passa jättebra i lugg tror jag! Mm, jag vill ha jättejättelångt hår igen :-)



Hihi kli i nacken brukar jag också få innan vi somnar!



Kram

2010-08-12 @ 07:14:15
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Carolina

gud vad gott med kebab!! varför köpte inte jag det idag?

nåväl, jag får en av mina graviditets-favoriter, grillad hel kyckling, mmmmm :D

2010-08-12 @ 17:45:50
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Handpenning till ett hus vill vi spara till bland annat :-)

Hoppas du får väskan snart! Vi hämtade vår idag!



Kram

2010-08-12 @ 18:45:41
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0