Ikea och bilder.

Hej på er!

Pojkvännen åkte till London imorse så när vi vinkat adjö så fixade vi oss för att åka till Ikea och handla lite smått. Bl.a tågbanan till S som han tycker är så kul. Lite ljushållare, handdukar, tallrikar och smått.
Sen blev det ett par coola babyrockbrallor på Kappahl innan vi åkte hem för mat och lek av tågbanan.

Elin har med varit över med bilderna hon tog på mig och magen v 34. Hon är så duktig och jag är mer än nöjd!
Skall kolla igenom dem ikväll och framkalla. Men nu skall jag vila med min sötnos till son. Kram


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Jättefin bild =) jag har också funderat på att köpa tågbanan på ikea men sparar det nog till julklapp... om jag kan hålla mig =)

2010-08-03 @ 22:13:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0