Ingen bebis i sikte.

Det sägs ju att fler barn föds vid fullmåne, och enligt kalendern är det just fullmåne på tisdag. Kanske nära min gissning på onsdag alltså, men den som lever får se. Enligt mitt öga är det fullmåne nu, men jag har då inga känningar... är bara svullen och sådär. Men annars så lever jag rövare som vanligt.
Har ju varit iväg hela dagen idag med, först massa visningar sedan en playdate med vänner.

En del undrar hur jag orkar vara i farten så som jag är, men faktum är att jag är pigg och känner mig bra i króppen så jag kör på!;)

Testade förresten att upd bloggen vid ifååånen, och det går att skriva in rubruk, men när man skall skriva ngt i textfältet kommer det itne ens fram någon bokstavspalett. How to do? Vill ju kunna uppdatera sen, men hur gör man, ngn som vet? Det är ju vanliga webben fast på nätet. Annars hoppas jag att en kompis pojkvän kan hjälpa mig med mitt trådlösa bredband. Allt för er kära läsare;)

Det är komiskt, när man inte upd vanligtvis så sjunker besöksantalet. Men när man är gravid och har bf i krokarna och INTE upd då ökar besöksantalet!:)

Nu skall vi sova här!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Tamagal

Hihi alla är små nyfiken i en strutar ;)

2010-08-23 @ 10:01:36
URL: http://www.tamagal.se
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

ha ha ja komiskt det där med antalet besökare. Dagen innan Max föddes gick mitt vatten men jag skrev inte det på bloggen utan gjorde bara ett inlägg den dagen med en bild på mig och magen. den dagen hade jag 1000 sidvisningar. antagligen för att jag skrev så lite =)

2010-08-23 @ 10:04:56
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Linda

haha ja det är lustigt det där ;.)



Jag gör alltid inlägg via mms.

Jag tar en bild och skickar till telefonnumret blogg.se har och då funkar det utmärkt att skriva en massa under bilden. har aldrig provat direkt via webben.

kraam

2010-08-23 @ 10:24:36
URL: http://familyspace.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Ja visst är det :)

Det har du helt rätt i! Jag vill ha minst tre i alla fall, har alltid velat ha en stor familj och så känner sambon med :)

2010-08-23 @ 10:47:56
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0