Läsa lite kanske.

Min käre pojkvän som jobbar sin sista dag imorrn och sen har semester och pappaledighet till Januari om inget annat inträffar! Kan ej förstå hur toppen det kommer bli att han är hemma så länge med familjen!<3

Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och hitta en bra bok, det var längesen jag lade mig för att läsa och tog mig den tiden, men tror faktiskt jag skall göra slag i saken ikväll. Finns ju så mycket bra litteratur och kroppen behöver slappna av och vila lite.

Speciellt efter min lilla tripp till centrum nu ikväll för att hämta ut den snygga väskan jag vann. Dock kom jag hem utan väska eftersom jag sett fel på utlämningsstället och de stängde en kvart tidigare. Grrr. Jaja jag har ju bara en stoor kalaskula att bära runt på så vad gör väl det om jag tvingas gå dit en vända imorrn igen med kulan på vift?

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

va härligt att vara hemma så länge tillsammans =) Då ska Sam alltså inte vara på dagis i höst?

2010-08-13 @ 13:43:37
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0