Lekdejt.

Hej på er!

Dagen idag har varit luuuugn och skön, och gud vad jag känner att jag behöver det. Skulle gett mig av för att vi skulle posta brev och present men vi fick spontant lekbesök av A och W så då blev det inte av, men det gör inget, Sam uppskattade nog lekdejten mer än det. Pojkarna hade kul, men gud vad man märker att S är snäll och försiktig med andra barn. Han drar sällan i kläder, slår aldrig, klappar fint och delar med sig av sina saker. även om han såklart blir arg om han leker med ngt och ngn tar saken ifrån honom, men det är ju bara sunt.

Jag är glad att han är så försiktig och snäll mot andra barn, och jag hoppas det håller i sig, men sånt kan man ju aldrig veta...det är bra för mammahjärtat att jag aldrig behöver säga ifrån eller säga till att han skall vara snäll mot andra barn, det sköter han så fint själv, mammas fina pojke!

Idag har den enda friska luften kommit från liten stund på balkongen, och det känns... man blir liksom seg i skallen så imorrn är planen på att vara ute ute ute... så hoppas vi orkar det. Inte så mkt ansträngning vill man göra när man är höggravid och pojkvännen är i London tills fredag.

Har nu skickat iväg ett gäng foton till som är beställda, och nu skall jag och kisemisen inta balkongen för att hjärnan inte skall vara helt kokig när jag skall sova sen.

Kram på er!



Mammas båda älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Bebisar som är tunga för tiden eller tunga för sin längd har ofta lågt blodsocker när dom föds. På grund av det så rekommenderas tillmatning dom första dygnen. Alvin både ammar och får ersättning nu eftersom han inte blir mätt och nöjd av att bara amma...

2010-08-04 @ 08:03:35
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0