Lekland och shopping.

Hej på er!
Känns inte som fredag idag eller vad tycker ni? Är nog för att alla är lediga, och dagarna liksom består av kul saker nästan hela tiden. Idag var vi till leklandet när de öppnade, busade runt och Sam tycker det är så kul att åka de STORA rutchkanorna. Lilla vildingen!:)
Sen när pluttas skulle sova gick vi på Sickla och spanade lite, och handlade två par byxor åt Sam och en tröja. Blev faktiskt mjukisbyxor denna gången (pappsen fick ha ngt att säga till om) jag gillar ej de vanliga tråkiga mjukisbyxorna, men nu hittade jag med stjärnor på som kommer matcha jackan från NOva star sen när den kommer så de var faktiskt fina. Men åh andra sidan, Sam skall ju kunna leka obehindrad och man behöver ju inte alltid vara klädd som på catwalken i lekparken hoho (kan inte hhjälpa att jag gillar kläder som inte knaske jämt är så mjuka, men självklart tänker jag på att de inte skall sitta åt och skall vara mjuka mot kroppen, jag är ju inte dum)!

Vad har ni för favoritmärken på barnkläder? Tipsa gärna.
Nu skall vi mysa lite hela familjen, lite mys i soffan ikväll blir det nog bara för vår del, känner oss lite halvkrassliga.


Sam ville ha mammas tofs på sig!:)

Kommentarer
Postat av: Jill

hahaha :) lilla flickan? ;)

2010-08-20 @ 18:43:54
URL: http://theodorthebaby.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det var riktigt skönt med promenad. Det blev iaf 1 h och 40 minuter sammanlagt (: Det får jag sota för nu för jag får ischias varje gång jag går så långt. Inatt kommer det att vara värre än värst!



Ätit har jag också gjort. Munkar & kebabsallad. Ikväll blir det nog glass också! :)

2010-08-20 @ 19:57:56
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

hi hi vilken söt tofs =)

2010-08-21 @ 11:04:06
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0