Lunchdate.

Vi brummade iväg till fältan vid tio i fm för att jag hade besök hos barnmorskan, som gick bra. Skönt!
Magmåttet hamnade lite lite över mittkurvan tror det ligger mellan 34-36 ngt, kan det stämma? Hon gissade på en bebis under 4 kg, men ingen kring 3,1 kg heller... så en medel lite över är hennes gissning. Vi får väl se, jag tror på strax över fyra faktiskt. Nåväl bara bebis i frisk och mår bra så, det är det som spelar ngn roll.
Blodtryck 100 genom 60 ungefär och hjärtljudet pendlade mellan 140-170 en riktigt aktiv bebis idag. Tror inte det är så poppis att ligga på rygg, alltså att jag gör det. Buse!

Mötte upp en nära vän från gymnasiet och hennes 3 mån dotter och käkade lunch och kikade affärer. Ville hitta sneakersen till Sam men det fanns inte Stadium där så får spana ngn annanstans. Ingen jättebrådska han har ju tre par andra skor. Men de skall absolut inhandlas så snygga som de är och som han älskar sina vita sådana som numera är aningen slitna.  Blev lite bebiskläder från Pop istället, kunde helt enkelt inte låta bli dessa små sötsaker.

Vi har lekt lite ute, myst och lekt lagat mat tillsammans jag och älsklingsplutten ikväll, och sedan han sover så har jag tvättat mer av de minsta bebiskläderna som S haft, vad sentimental man blir. Skönt att ha det gjort iaf! Måste ta itu med foton med, fick en omgång till idag. Men det får bli en annan dag, nu skall jag faktiskt koppla av med en tidning, det är jag värd!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0