Man undrar ju.

Ja man frågar sig gång på gång...när skall du komma ut och hälsa på oss! Det känns ju såklart lite mera åt rygghållet när jag väl får förvärkar men det är långt ifrån många och långt ifrån ngt man föder barn på. Men det kanske jag inte skall gå in här för att informera er om? Jag menar, besöksantalet är ju som högst när jag håller mig borta här ifrån!:)

Och att hålla sig borta.. jo det är ganska så enkelt när man är lediga tillsammans allesammans. Idag har vi varit på plask och lek första gången, Sam gillade det och hoppade från kanten, men frågan är om han var snäppet för gammal för den gruppen och om vi skall byta upp? Men vi testar igen och ser.
Sen har vi lekt hos pojkvännens kompis med barn. Och slutligen var vi iväg en runda ikväll. Inte många minuter på hemmaplan alltså.

Nu skall fångarna på fortet spanas vidare på, och vad tror ni? Är det fullmånen inatt som skall till?

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Håller tummarna för att bebis tar och tittar ut nu :)

2010-08-25 @ 09:07:27
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Linda

hihi nä du får inte hålla dig borta från bloggen jag e nyfiken ;.)

kraam

2010-08-25 @ 10:39:05
URL: http://familyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0