Morning.

Godmorgon!
Vaknade allt annat än utvilad imorse, blä för sådana mornar när man redan på en måndagmorgon vaknar trött, trots att ens barn sover, varför Kkan man då inte vakna utvilad för?`Jo för att jag tydligen fick dille på att kissa i natt och för att vi som vanligt somnade försent, så absolut lite självförvållat är det ju. Sen att Lillgrabben valde att vakna kl 06 just denna morgon, japp det var ju inte direkt hurra för det. Han somnade ju inte förrän 22 igår, väldigt sent såklart, men grabbarna busade och lekte och verkade inte det minsta trött när vi var iväg, och jag ville inte söva honom för att han skulle sova en timme eller två sen väckas för att komma hem. Sådana kvällar har man ibland, och det är värt det tycker jag... även om jag nu gnuggar ögonen. Dock beror det på min avbrutna kissiga blåsa inatt, det är inte lätt att vara på fest!;)

 

Men nu har jag nog snart piggnat på mig och skall se till att det blir en bra dag idag med. Det är ju jag själv som bestämmer hur pass bra dagen skall bli, och dåliga dagar neee det gillar vi inte...Speciellt inte när Sam nästan jämt är på bra humör, då kan man ju inte annat än vara glad.

 

En mysdag inne då regnet vräker ner ute, det passar dock perfekt. Har en del att fixa. Vi var ju på Ikea i lördags och köpte nya möbler till S rum och organiserade upp och tog bort leksaker som inte är så poppis längre. Blev riktigt bra och nu är bara de aktuella leksakerna framme, perfekt!

Tvättning står med på schemat och allmänt städa, kanske skulle man hugga in på garderoberna i sovrummet med?

 

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Första dagen ensam hemma med Alvin, ska försöka städa lite jag med och gå en promenad när det slutat regna :)

2010-08-09 @ 10:14:29
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skönt med innefixardagar ibland, det har vi också idag!

Grattis till vinsten hos mig, kika in för mer info :-)



Kram!

2010-08-09 @ 12:59:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0