Tight om magen.

Var visst lite optimist när vi skulle ut på förmiddagen och letade fram en klänning från graderoben jag ej använt på länge, och trodde jag verkligen att jag skulle kunna använda den nu då? Nja satt som ett korvskinn runt magen så den blev det inte. Fick ta på mig en annan klänning istället. Vill ha en massa nytt nu, men vägrar att köpa så mycket nu när det är så kort tid kvar. Får sikta på söta klänningar, JEANS och tröjor till hösten istället.

Vi mötte upp kompisar ute och var ute en bra stund, nu har S sovit i över en timme och jag har spanat restauranger. Skall ut och äta med tjejkompisen ikväll, skall bli riktigt trevligt! Gillar Tapas, men vet ej vart vi skall äta. Vi får se vad vi hittar helt enkelt!

Det märks att man inte tagit sin nap med S idag, sitter och gäspar... men ibland hinns det inte med så så får det vara idag. Får ta oss ut lite senare igen och få frisk luft.

Pojkarna körde en favorit i repris innan... hålla handen. Guuud så sött!


Kommentarer
Postat av: Nina

hah nej det är inte speciellt lätt med kläder i slutet av en grav. hoppas du hittade någe att ha på dig :D

2010-08-10 @ 14:16:08
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0