Turgumma.

Dagen som började med att jag var rejält trött, men som jag sa skulle bli en bra dag (ist all in your mind!) blev en superdag! Inte nog med att vi har busat och lekt som vanligt( det är verkligen mycket lättare att leka på S rum nu med mer organisation och mer bra leksaker framme, och sorterade i lådor än vad det var innan med allt huller om buller. Det märks att han tycker om sitt rum med och springer ofta dit och leker lika lätt själv som med oss. Det är bra tycker jag att han är så självständig och kan leka själv ibland,även om jag gärna ser att jag eller pappa leker med och är delaktiga i hans lekar. Idag har vi i olika omgångar suttit flera timmar med både bilarna, bondgården som är riktigt stor och rolig och med lego (som innan rensningen nästan hade glömts bort eftersom de hamnat längst ner i en stor back med leksaker) som S tycker är SÅ kul!

Sen somnade vi mysigt tillsammans och efter 2,5h väckte jag lilla sömntutan som nog tog igen sömn från natten, annars hade han inte somnat för kvällen. Men det är så skönt att verkligen ligga och sova tillsammans en stund på em. Hela familjen gjorde det i helgen, SÅååå mys och Sååå skönt!

Efter vår lilla nap såg jag på en blogg jag tävlat i att jag vunnit DEN snygga skötväskan värd nästan 1100 kronor som jag velat ha länge! Den i brunt tror jag kan bli riktigt snygg! Sötaste Evelina drog verkligen rätt nummer idag!:)


Denna väskan vann jag fast i brunt!! *lycka*

Nu skall jag umgås med pojkvännen och softa lite innan vi tar itu med att fixa flera lediga lådor i byrån till alla de tusen bebiskläderna som det visst råkar vara denna gången med hehe. Det är mysigt att göra sådana små organisationer tillsammans. Som igår bakade vi väldigt lyckade chokladmuffins tillsammans, mycket roligare än att baka ensam tycker jag iaf.!

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Meja och Alvin

Härligt med en så fin vinst :D

2010-08-10 @ 09:09:19
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Grattis. Jag ska snart tävla ut en sådan väska jag också :)

2010-08-10 @ 22:17:15
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0