Två dagar kvar.

Bf +13 idag. Och jag bestämde mig för att fly slottet. Har i princip varit hemma sen senaste besöket hos bm för en vecka sen. Och när barnen varit på dagis har det varit väldigt segt att vara hemma jämt. Men man har knappt vågat sig ut. 
Åkte till gamla jobbet med lite fika och pratade bort några timmar. Så himla skönt! 
Och imorrn känns det som att jag både måste hinna fixa mycket och mysa med mina
Fantastiska barn till max. 
Ska ringa förlossningen på torsdag morgon kl 08 för att få tid samma dag.
Var ju fullmåne inatt så sov hur konstigt som helst och båda barnen kom upp vid midnatt och kunde inte heller sova. Små varulvar!:-)

En liten rapport så ni vet! 
Från en inte så bitter tjej!:-)






Kommentarer
Postat av: Linda

Det syns nästan att det låg en rejäl grabb därinne ;-) grattis än en gång. Hoppas förlossningen gick bra!

2013-12-19 @ 17:33:06
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0