Måndag i all sin olust.

Hejdå måndag snart,tack och lov!
Jag brukar ju vilja välkomna måndagar på ett positivt sätt med nya möjligheter och så den där nystartskänslan förstås. 

Men från det jag klev upp har väl dagen kantats av allt annat är positiv nystart. 

Vaknade helt täppt i näsa och med EB lightversion av ont i hela kroppen. Har sovit snett på något märkligt sätt. 

Och så en obehagskänsla på jobb som jag kände för första gången, och hoppas aldrig känna igen. För att inte nämna för mycket men konflikt är väl det genomsyrade ordet. 

Och från den har jag känt mig ungefär rätt låg. ( lägre än glocalnet till och med) 

Fick ny energi när jag hämtade barnen, men kom på mig själv med att ha glömt en stor ugnsform med kyckling som jag gjort igår. Oätlig såklart. 

Skaffat mig lite egentid med var och en och så den mysiga läxläsningen med S. Älskar att höra hans små klokheter. 

Well... Gonatt måndag, ungefär sådär. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0