Kalashelg och tentan.

Gokväll! Första kvällen då jag slipper tänka på att plugga. Vilken underbar känsla. Tentan i svenska språkets mångfald lämnades in vid midnatt. Första tentan på 8 år. Vi får hoppas den går vägen. Jag kommer inte sätta några höga krav på den eftersom min pluggtid är begränsas till när kidsen sover. Och jag vill inte stjäla någon av deras tid. Well jag har iaf peppar mig själv med tentapresenter redan innan jag vet om jag klarat den. Well annars blir det tröstpresenter. 😊

Men helgens höjdpunkt har nog ändå varit T 6årskalas i hallen som vi hyrt. Det var ett kalas med ca 12 barn som spelade fotboll, hade hinderbana, fiskedamm o skattletning för fulla muggar. T var verkligen nöjd. ❤️

Den andra stora saken denna helg var S som spelade hockeykup och verkligen var så duktig. Vilken teknik och skridskoåkning. Det är som konst. 😊

Annats har det tankats tid med kidsen såklart. Matat fåglarna, hängt i parken och varit ute mest. Vilket härligt väder!

Underbara dagar ❤️


Kommentarer
Postat av: Anneli

Lycka till med tentan :)

Svar: Tack snälla
malinsmix.blogg.se

2016-10-03 @ 11:14:26
URL: http://nouw.com/anneliblom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0