Ambitiöst som få.

Herregud vad bra det är att mina föräldrar är på besök. Då blir man effektiv mellan njutningen av god mat o gott sällskap.
Efter att vi varit en sväng på köpcentret, och jag fått ett album och tillbehör så jag kan dona o fixa, det gillar jag. Fick även ett par byxor och en slant i handen. tack underbaraste!
Bokade in en tvättid, och vi fick alla SEX maskinerna som var lediga. Håhå vad bra. Så nu har vi massa rena kläder på torkning plus en del kvar. Men det blev sammalagt 11 maskiner. Mycket nytt som behövde tvättas. :)
det kallar jag effektivitet!

Sen var pappa iväg o köpte alla ingredienser som behövs för att baka kanelbullar. Så det ska vi göra senare.
Och så skall eventuellt mamma klippa mig idag. Och så blir det gd mat såklart.
SEN skall vi bara ta det lugnt. SKönt.

Blir nor skärgården imorrn. Hoppas vädret blir OK!

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tackar :)

2008-08-16 @ 17:48:00
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0