Arn.

Ikväll ska jag o älskot gå på bio. Vi tänkte se Arn, någon som sett den nya?
Vi såg även ettan på bio, men egentligen borde man friska upp minnet lite eftersom jag inte har s klart för mig vad ettan handlade om, ngn som kan berätta i kortv drag hur den slutade, ettan alltså, inte tvåan, det skulle förstöra spänningen en aning.
Tror vi käkar hemma innan faktiskt, känns inte som att man har sådär massa pengar nu. 'ven om mamma o pappa stack till mig några hundralappar innan de åkte igår, annars skulle jag vara nollställd. Tur man har givmilda föräldrar.

Det märks att hormonerna spökar i kroppen, jag tror jag blivit senil.
var till filmaffären igår o hyrde en av de nya polisfilmerna, kommer hem o vi skall kika, då säger sambon att vi redan sett den. jahapps, och jag som var säker på att vi ej gjort det. haha okej. skitsamma tänkte vi.

Gick för att lämna tillbaka filmen idag o frågar om jag kan få ta en annan av polisfilmerna ist eftersom vi ej såg den igår. Visst det fick jag. Kommer hem o märker att vi minsann sett denna med. Jag gav upp. Nu blev det bio istället, men det går ju lika bra!:)

Har du med gjort ngt så klantigt ngn gng?


Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja det är jag som gjort den :) gå in på designadinblogg.se där finns allt man behöver veta!

2008-08-23 @ 16:21:10
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

hej! jag har på mig en M på koftan! :) Kram

2008-08-23 @ 18:38:33
URL: http://petraodaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0