Besök.

Mina föräldrar är här på besök, vi har nyss ätit frukost på balkongen, eller tja det var en timme sen. Solen kikade fram o det var riktigt mysigt väder. De håller på att göra sig iordning för att åka ner en vända på stan och spana i gamla stan och på hötorget. Jag skall vara hemma idag och röja upp lite av alla grejer vi fått, ställa i ordning och pyssla.
Jag följer med på ngt äventyr imorrn istället. Vi hinner ju, de skall nog stanna iaf 5 dagar.
Det är trevligt med familj på besök tycker jag. Speciellt då man bara vill att tiden skall rulla på, och då man inte ses så ofta pga de långa avstånden.
Det tycker jag är det sämsta med att bo i storstan.. avståndet hem.
Men vi trivs så bra här så det får man lösa genom många lite mindre besök ist. Det gr ju.

Hur har du det med avstånd, bor du nära familj eller en bit bort om vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0