Bilder från ultraljudet.

Mötte upp Lina och hennes kille samt dotter och kompis vid tjugo över tio. Vi gick sedan till Tittut ultraljud för att titta på hennes bebis i 3d format. Det var så himlans häftigt att se. Det är en liten tjej! Hon hade borrat in sig rejält i moderkakan så det var till en början svårt att få bra bilder. Men det blev en hel del bra bilder ändå. Det måste verkligen vara ett minne för livet att göra. Och jag tror det var perfekt vecka att göra det i, sen blir nog bebis för stor, eller lägger sig neråt, då blir det svårare att få bra bilder.

Sötaste bebisflickan.



Så himlans häftigt.
Efteråt gick vi och åt på en Kinarestaurang vid Östermalmstorg. Det var Buffe och smaskigt. Det behövs ju en del för att fylla magen. Satt och babblade en stund där innan de var tvungna att bege sig hemåt, och jag traskade hemåt jag med.
Tänkte först köpa ett album på Åhlens, men då jag fick veta att de flyttat avdelningen så vart jag för lat och orkade inte ta mig upp. Så jag tog mig hemåt istället. Köpte en ny tidning som jag tänkte lägga mig och läsa.
Så skön avkoppling.

Mina föräldrar är på väg att hälsa på, men de är inte framme förräns ikväll, så då hinner jag koppla av en stund innan de kommer. jahapp, nu regnar det igen. Tur jag ine planerade en utedag, och att jag köpte en tidning. Perfekt.
Jag hade i alla fall tur med vädret... om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

GUD va häftigt! Snacka om minne för livet.

2008-08-14 @ 16:09:28
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0