En bulle i ugnen.

Godermorgon.
Pigg o glad kexchoklad.
Vi håller på med bullbakning, eller pappa rättare sagt.. och jag tittar på.
Skall ta över sen när fyllningen skall på... bara för att kunna kleta på rejält, så man blir extra fet o fin.
Mums med bullar iaf! El tycker inte ni de?

Minns en gång i sundsvall när jag o två kompisar skulle skiftas om att baka med oss till skolan innan jul.
L min kompis kommer med världens största kanelbullar som var grymma. min kompis M hade supergoda pepparkakor och jag hade lussebullar som hade glömt jäsa. Haha det var pygmebullar! Som var stenhårda. Lyckostar som fick bli bjudna på det! well well well kanske lika bra att pappa bakar o jag tittar på.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha, det kommer jag ihåg, men vi åt med god aptit ändå:)

2008-08-24 @ 08:33:44
URL: http://malinisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0