Fredagkväll.

En fredagkväll börjar snart infinna sig.
En fredag som kommer gå i god mats tecken med familj på besök. Det är sådana fredagar man uppskattar, då man kan sitta och äta gott, allra helst på balkongen. Dricka något gott och sen kanske avsluta med ett trevligt sällskapsspel.
Monopol? Åh ja, det var längesen jag spelade monopol, det skall jag nog lägga som förslag.
Tur jag har en pojkvän som kan tyska, då jag råkade köpa spelet på en semester i tyskland för massa år sen.
bra jobbat!
Ibland lämnar man tydligen hjärnan hemma när amn åker på semester. HUR kunde jag INTE tänka på att spel som köps i tyskland är på tyska? Well...
Har ni med gjort några sådana tabbar när ni varit utomlands?



Jag är en riktig spelsucker. Förlorar jag blir jag inte glad, alldeles riktigt. Gillar du sällskapsspel?


Kommentarer
Postat av: Evelina

Urkul med sällskapssel, särskilt om man är många som spelar!:D Men jag är som du - vill absolut vinna!:)

2008-08-15 @ 17:20:06
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Anna

jag visste inte heller att veromoda hade trosor, blev förvånad. Ingen aning om de är ngt nytt, handlar aldrig där annars! Ha en bra kväll! :)

2008-08-15 @ 17:30:02
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0