God morgon Sverige.

Kom att tänka på Jimmy Janssons låt: Gomorron världen, vilken uuuunderbar dag.. säg vart går färden, vart reser vi idag...
...när jag vaknade. Öppnade persiennen och såg en gnutta sol. Jag är övertygad om att det beror på min positiva tankeverksamhet sådär direkt på morgonkvisten:)

har precis fått i mig tre mackor med gurka och ost, och tänkte ta mig en dusch, men funderar på att skjuta upp den och lägga mig en stund till i sängen och läsa lite. magvärken är bättre idag, jag känner mig bara lite öm nu.  *Peppar peppar*

Brorsan o hans tjej kommer idga, de har precis kört från Malmö så de lär int evara uppe förräns i kväll, men det gör inget, det ska bli så nice o träffas.

Så för min del står det lite städning och fix på schemat inför att de kommer. Och idag är det ju sista os-dagen. vad skönt det ska bli. Snart är det september!

Kommentarer
Postat av: anna

svar: ja det är väl däremellan man inte vill va. lite sådär halvbrun/halvblek hehe



ser att du fixat samma stil också.

2008-08-24 @ 11:39:50
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

ja jag gillar den också :)

2008-08-24 @ 11:48:10
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0