Hår.

Det slutade visst att regna, typiskt. Då kan jag inte på samma sätt njuta av att bara ligga och läsa och slappa. Visst är man konstig?
Är det sol ute så får man ångest för att man ligger inne och lser istället för att vara ute och ta tillvara på den gnutta sol som erbjuds här i vårt fina land.
Det sägs ju att håret växer snabbare om det får B-vitamin. Och shit vad mitt hår har växt. det är riktigt långt nu om man tittar tillbaka på andra bilder. Shit pommeS!
Bäst jag stannar inne så det inte växer mera. japp där hittade jag en anledning till att inte behöva få ångest för att jag ligger och läser och ligger och slappar.


Kommentarer
Postat av: Tessi

jo men visst är den D:

2008-08-14 @ 16:30:19
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0