Hej hopp härliga måndag.

Idag är det måndag.
Härliga gråmulna måndag. Me vad gör väl det?
Man gör det till vad det är.
Sitter och käkar frukost och läser bloggar.

Sitter och läser igenom Blondinbellas blogg... som vanligt. Den bruden kan inte sluta förvåna mig.
och jag tycker att hennes enkla klädstil på sistonde är riktigt fresch.
Japps man blir sugen på att införskaffa sig enkla o snygga höstkläder som håller. SÅ det skall jag göra. Där med basta.

Annars vad skall hände idag?
Vi skall nog åka ner till söder en sväng. Och strosa lite.
Sen skall jag på föreläsning ikväll i 3h, då är väl mina föräldrar och strosar runt där så länge.
och min sambo tar lillkatten till veterinären. Hoppas han slipper sin tratt nu lillstackarn.
Han har haft den i en månad nu. Så nu ser det bättre ut med utslagen.
man lider så när man ser att de har tratt, de blir så nere.

Har ni djur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0