Jag känner mig öm och febrig.

Åh huvudvärken tränger på och jag känner mig varm i hela kroppen. Jag VILL inte bli sjuk nu.
Är öm i alla leder och muskler. Brukar du med vara öm i muskler när du mår dåligt??
Det värsta tycker jag är att jag förmodligen kommer få en natt till med dålig sömn.
JAG ORKAR INTE!
Jag vill kunna sova!

varför tar man alltid förgivet att man skall må bra? jag menar det är ju inte direkt så att man tänker " Åhh vad glad jag är att jag inte har feber!!" när man är frisk. utan det är bara när man mår risigt som man glömt hur man mår när man mår bra. Någon mer som tänker så?

Ge mig alla tips på hur man kan må bättre!! AJ NEED DÄÄÄM KNOW!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0