Jag verkligen diggar honom.

Min älskling ligger och sussar så sött i vårt sovrum tätt intill. jag jag sitter och hör hans varje andetag...

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover... det råder stilla frid och jag glömmer både rum och tid...Att älskas utan dig är det vackraste för mig...

Det är precis så det känns. En helt underbar känsla, som bara blir starkare för bvarje dag vi spenderar tillsammans.
I höst har vi varit ett par i 6 år. Efter bara någon vecka flyttade vi tillsammans, och sedan dess har vi varit oskiljaktiga.
Han är min självsfrände, livspartner, älskling, och den jag beundrar mest av alla.

Han är den som värmer mitt hjärta och får mig att vara så lycklig som jag är idag.(han tillsammans med vänner o familj förstås)

han är den man jag vill leva med och bli gammal med. Vill se som fader till mina barn.
Behöver jag förklara mer hur mycket han betyder för mig?

Tänk att jag efter så många svikna tidigare förhållanden skulle träffa en kille som jag litar på i vått och torrt.
Det är underbart. Och nykeln till ett framgångsrikt förhållande är att hålla samtalen vid liv... det kör jag på. I vått och torrt.

Vilka knep har du för att få ett förhållande att fungera?


Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

vad fint skrivet! 6 år är en lång tid!!

kram

2008-08-15 @ 10:11:03
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: SOMA

6 år ? :O det är länge =)

2008-08-15 @ 15:27:17
URL: http://somaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0