Mätt.

Vi åt på balkongen, superduper gott o mysigt.
Mamma kikade sedan in i min garderob efter det att jag bad henne hämta en sak o fick en chock när hon såg mina högar med tidningar. Nu har mamma o pappa hjälpt till o bära ner o rensa ut tonvis med tidningar. Haha. Jag är mästare på att spara på mig. Min sambo blev överlycklig när han såg allt som bars ut. haha som han har väntat. Dock är jag lite seg på den fronten. Det händer liksom aldrig. Och jag sparar på allt. Det kna ju vara bra att ha "sen"!

Haha men sen kommer sällan elelr aldrig.

HUr är du? En som sparar allt eller rensar bort det som ej används?

NU dags för fika i vår nystädande o fina lägenhet.

:)

Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

HAHAH, du är en riktig poet du malin!<3

2008-08-15 @ 23:37:15
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0