Medicin tack.

Usch, pilledusch. vaknade imorse av att halsen gjorde ont. Och jag känner mig allmänt tung i kroppen. Inte kul alls. Speciellt inte i detta tillståndet. och jag har liksom inte kommit igång ännu. Har druckit varmt vatten med halstabletter, hoppas det hjälper lite. Tycker det är jobbigt att vara fjuk. Speciellt nu när älskling kommer hem från sina föräldrar idag, vi skall inreda, eftersom vår NYA SOFFA kommer ikväll! Tjohoo. Tog bara 4 veckor så det var ju bra.
Måste då fixa en ryamatta till och en fåtölj som jag vill ha.
Men eftersom det är massa andra dyra grejer som skall betalas denna månad så får vi se om vi skjuter upp lite tills nästa månad. den som lever får se.

Känner mig lite tung i magen, och lite värk. Så det blir nog lugnt i helgen. Lika bra det när man har en trolig förkylning på intåg. Man vill ju inte se ut som ett lik i ansiktet hos fotografen på tisdag. På onsdag skall vi på en rolig föreläsning, me and maj boyfriend. Det blir nyttigt för honom, för kunskapsmässigt inom detta plan.. ligger jag WAY steget före honom!:)

Men till saken...
Jag är sugen på kantareller o vill göra en paj tills ikväll.
Kanske ska grannarna komma över och hälsa på.
Och har ni något bra mirakelkur mot halsont... because i need it.

Kommentarer
Postat av: Karin

hur tror du annars vi alla kan ha olika extrema färger på oss samma dag?:)

2008-08-29 @ 13:47:00
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: helena

krya på dig!

2008-08-29 @ 13:58:22
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0